VÆRDIBASERET KUNST

SYNLIGGØR VIRKSOMHEDENS VÆRDIER MED VÆRDIBASERET KUNST

Få virksomhedens værdier frem i medarbejdernes bevidsthed og hverdag ved brug af kunst.

I rigtig mange virksomheder lever værdisættet en isoleret tilværelse i fine og dyre rapporter, der hentes frem til lejligheden. Men det behøver ikke at være sådan. Ved at bruge kunsten aktivt kan I skabe jer en visuel identitet, som alle, der færdes i huset, bliver præsenteret for i det daglige.

Der skabes dermed en direkte sammenhæng mellem kunsten og det, virksomheden ønsker at kommunikere.

ERNST&YOUNG: "Vi kunne ikke have ønsket os en flottere løsning til vores nye domicil– og at den så samtidig er udført under hensyntagen til vores ønsker og værdier, gør den bare endnu mere attraktiv", udtaler partner Peter Hertz fra Ernst&Young

VÆRDIORD I KUNSTEN

Som en del af processen med at udarbejde værdibaseret kunst bliver medarbejderne bedt om at være med til at sætte ord på, hvordan de enkelte værdiord kan visualiseres – og de kommer med konkrete forslag til, hvad der i kunsten kan minde dem om disse.

De mange spændende overvejelser bliver videreformidlet til den udvalgte kunstner, der transformerer det hele til virksomhedens helt eget unika kunstværk.

PEACOCK TRAVEL: Adm.dir. Christian Ernstved-Rasmussen og product manager Merete Thaysen aftalte et briefingmøde med Helle Ilmi fra Q-art og kunstner Ann Lindgren – og "sammen fandt vi frem til lige netop de idéer og værdier, vi gerne ville have med i kunstværket. Vi har fået rigtig god respons fra kunder og medarbejdere og er hver dag glade for, hvor perfekt maleriet passer til os", slutter Christian Ernstved-Rasmussen.

​Q-art v/Helle Ilmi • Telefon: 40 52 46 46 • Mail: hi@q-art.dk • CVR: 24986632